Terapi, dit rum

Særtilbud i denne COVID-19 tid:
I en tid, hvor vi kun nødigt går ud af vores hjem og må holde os hjemme på grund af Corona-virus, er der nok endnu mere brug for terapi og øvelser for at finde ro i krop og sind end ellers. Derfor tilbyder jeg terapi over internettet med fx Skype, WhatsApp, Facetime eller et medie, som du har tillid til. Der er 20% rabat for dig, der måtte starte hos mig over nettet så længe COVID-19 afholder os fra møder i terapilokalet. 

Jeg tilbyder terapi:
Trist, stresset, skuffet, søvnløs, plaget af indre smerte? Eller ønsker du simpelthen at folde dig mere ud, og følge din indre kurs noget mere? Lad mig hjælpe dig i terapi og en mindful tilgang. Alene eller med din partner.
Her kan du også fordybe dig i individuel yogatræning eller gå med i en mindre drømmegruppe.

Priser
Individuel terapi: 750 kr. for 60 min. (500 for ledige/studerende)
Parterapi: 1200 kr. for 75 min.
Drømmegrupper: 250 kr. pr gang (150 for ledige/studerende)
Individuel yoga: 750 for 60 min. (500 for ledige/studerende)

Tid + sted  
Mine tider er fleksible – på hverdage fra kl. 8:30 – 18:00. Aften og weekendtider kan også aftales.
Terapien foregår på indre Nørrebro i Udbygade eller på Vesterbro i Oehlenschlægersgade 35, st. tv.
Terapi over Skype tilbydes.

Kontakt er uforpligtende
Book tid eller få svar på spørgsmål på kontakt@ariadneskompas.dk eller ring til:  +45 2670 5812.

Jeg er MPF psykoterapeut fra Vedfelt Instituttet.
Godkendt af Dansk Psykoterapeutforening.

Valg af terapeut og terapiform

Det er vigtigt at du finder den helt rigtige terapeut for dig. Derfor vil en første kontakt med mig altid være din undersøgelse af, om jeg skal være din terapeut. Her kan du læse om mig og min metode.

Hvornår gå i terapi?
Alle kan gå i terapi – og mange gør det. For nogen er få timer lige det, der skal til. For andre bliver terapien en åbning, der strækker sig over mange møder. For nogen handler det om at komme støttet og sikkert igennem en livskrise. For andre står det centralt at finde inspiration og måder at udfolde sine talenter på og følge sine indre værdier.

En øvelse til at finde ro og styrke
En ting, du med fordel kan gøre for at finde stabilitet og ro er at huske at trække vejret dybt, mærke fødderne på gulvet og at du sidder godt på dit stolesæde, støttet af stol eller sofa. Fødderne støttet af gulvet. Træk vejret roligt og se gerne på noget som du synes er smukt og godt. Lad dine tanker hvile ved det, det der er smukt, godt og stærkt i dit liv. Find noget som du er taknemmelig for i dit liv og dvæl ved det. Alt, som vi finder glæde ved i livet, er det godt at tænke på – det hjælper hjernens og kroppens kemi til at holde os ved godt mod og bevare en vis ro i en tid, hvor mange bliver skræmte og utrygge.